• 1401/03/08
  • - تعداد بازدید: 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سرچهان

نشست مجمع خیرین سلامت شهرستان سرچهان همزمان با آغاز دهه پر فروغ فجر

معاون مجمع خیرین سلامت فارس در نشست مجمع خیرین سلامت شهرستان سرچهان خواستار دقت و نظارت بیشتر بر انجام پروژه های خیرساز منطقه شد .

معاون مجمع خیرین سلامت فارس در نشست مجمع خیرین سلامت شهرستان سرچهان خواستار دقت و نظارت بیشتر بر انجام پروژه های خیرساز منطقه شد .
 
 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سرچهان: معاون مجمع خیرین سلامت فارس در این نشست ضمن گرامیداشت ایام دهه پر فروغ فجر گفت : خیرین کمک های زیادی برای تأمین سلامت جامعه می کنند و باید خیرین فعال شناسایی شوند و در پروژه هایی که مشارکت دارند با تلاش و جدیت آن پروژه به اتمام برسد که هم حمایت های خیرین عزیز به ثمر بنشیند و هم با افتتاح آن پروژه از مشکلات مردم کاسته شود.
 دکتر << اسماعیل اسکندری >> ضمن تقدیر از مجمع خیرین سلامت شهرستان سرچهان افزود: باید هرچه سریعتر تملک زمین های اهدائی به اتمام برسد تا ساخت و ساز آن شروع شود.
دکتر اسکندری بر محرومیت زدایی منطقه سرچهان تأکید کرد وعنوان داشت هدف اصلی و اولویت جامعه سلامتی است .
حجت الاسلام و المسلمین <<محمدجواد طلایی>> امام جمعه و رئیس مجمع خیرین شهرستان سرچهان در این نشست ضمن خوش آمد گویی و تبریک ایام دهه فجر گفت : در طول مدت مواجهه با بیماری منحوس کووید 19 با کمک خیرین محترم توزیع بسته های معیشتی، کمک های نقدی و غیر نقدی به قشرهای آسیب پذیر جامعه انجام گرفته و همچنین از خیرین خارج از شهرستان در تهیه اقلام بهداشتی کمک هایی انجام شده است .
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 36529
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید